Monday, May 16, 2011

saya kat rumah skarang...so sila jelesssss

assalamualaikum...




hye..saya kt rumah skrang..ngehehee
da dkat smnggu baru nk update blog kn..mcam biase lau dah balik saya akan terlupe bahawa saya ad belog...tenet mmg tak diperlukan sgt kt umah oke
lgpn nk on9 kene panjat pokok bagai..ok melampau...biase la umah kite dlam gua tngah2 utan..melawak konon..:D tenet laju sgt so mls nk update, buang mase terpacak atas pokok..ngehehehehee
da puas lpas rindu kt pamili sume nih, tetibe boring pulak kannnnnn..tu yg usaha jgk on9 wpun lempab...godek2 pe yg ad, tweet2 sume...kwn fb sume cm da bizi ngn keje memasing pulakkkkk..ak bila nk keje nih..aihhhh
kt cni jgk tmpat ak mncurah kasih sayang kn, ak da xtau bende la yg ak dok taip nih...abaikan tp sila baca smbil ttup mata kanan okeh..huhh
nk jalan2 blog org len mmg tak la dgn kelajuan tenet yg sgt mendadak nih kannnn..
time ak on9 xde plak manusia nk layan ak kan, errrrr sentap gk


ouhh lupe nk ckap yg ak abis exam ari tuh
esoknye kemas brg simpan umah mmber den trus g beli tiket balik mlm tuh jgk
den trus g mid mkan chicken chop murah...ahahaha sedap gak..mkan abc akak belanje..tengs kak :D
lpas tuh trus nyesal sbb beli tket awal2 sbb cm kelam kabut, nk cuti sem kot..brg2 ad  yg x setle lg..sdeh plak nk tnggal mmber..rumet2 sume kannn..aiyooooo
dah kene marah beli tket awal sgt xsmpat melepak ngn mmber..tgk wayang..kongsi..arghhhhhhhhhhh
ok xpyah nk nyesal sgt, ko dah kt umah dah pn ye
perasan tak mula2 taip td ak guna kata ganti nama diri pertama saya..pas2 tukar jadi aku pulak..ok abakan sbb xperasan,,,da terbiase kot..ahahhaaa ok mengarut


byk nk taip tp ak malas...aihh nti lah esok2 ak taip lg
dua tiga hari nih teman adik ak beli brang die nk g uitm lah..aihhh penat gk derr
ok la nti ak xjmpe lame ngn die kn, xsnggup pisah..ak isau die xbiase g jauh2..lpas spm lak tuh..ak ase die budak lg wpun dah 18 thn...aihhhhh
weeknd nih anto die g perak..pas2 crik keje...naik KL kot..tgk cane


ok lah malas dah, tetibe mata ak nk ttup pulak..snyi plak mlm nih
lelaki2 dlm umah ak pegi tgk bola skrin besar kt luar cane hahh..adehhh
ak da pesan awal2, lau kalah jgn balik tido cane je..nti bsing je xpuas hati kononnye..masing2 masuk tv sepak sndri la kn..aihhhhhhhh


kan da pnjang balik..
ok bai~


sayang korang yg sayang saya,,,ngehehehee :D

No comments: