Wednesday, February 29, 2012

entry untuk bulan ini

assalamualaikum..


hye olls..sehat? dah makan? haruslah rindu saya kan..hiks
ok entry ini bukan untuk menyindir sesiapa apatah lagi untuk memuji sesiapa nmun entri ini adalah entri sesaje dan bersuka ria sahaja..ok ayat bm aku sgt teruk..
ermmm...ermmm.drfa belambak tp tak terdetik di hati aku nk post kt belog.myb smpan mne tau ad rezeki suatu hari nti aku buat buku..ecehh tnggu sungguh angan2 kau kan kak jenin.xpe la smuanye bermula dgn angan2 kan..*mohon jgn percaya*


byk yg berlaku sejak awl thun hngga lah ke hari ini..cuti sem lpas byk ak tak update.naik sem baru byk masalah.byk hal nak kena setle.aku kira pper last sem ni xberat tp berat jgk dgn projek yg bkal mncul tdk lama lg.dgn pper yg takde exam yg memerlukan komitmen aku di masa cuti.dan bila masa pulak aku boleh keje part time..ohh tidak.sangat menyedihkan bagi aku.tp tkpe ad masa ak keje jgk.ad la hikmatnye tu kan..azam utk berjimat sem ni mmg tidak akan kesampaian sbb aku mmg xleh pgang duit byk2.serius akn kluarkan den shopping..ohh sgt teruk kan.so kalau buat part time leh cover siket dok gitu jah..


ok dah mls nk bebel pepanjang.penat jgk menaip ni kak.15/3 wedding maksu so akn balik and so cuti midterm ak dok balik stay keje je kak.yg lain ak akn stori kemudian tu pun kalau tngan rjin menaip..kali ni cuma nk tnjuk siket gmbar yg ak g kedah n pulau aman last week.dah agak lame tp boleh laa dpd entry terbiar xde gmba kan..so ak mls taip byk2 tgk je kalau spe nk tgk..cekidaut ;))


ronda2 pulau



pulau itu sgt cntik


ini chalet kami wpun nmpk mcm setinggan tp naicess

kuew teow udang cane sgt awesome!!!


sgt budget kann.pepagi nk le tour de pulau


ce teka spe ni.budak mabuk naik bot..sigh


adik2 kami.dan kami ialah akak fasi..haks


paling suka pic ini.

gmbr pnutup dgn mereka

and dis..bhahahaha

da last yg paling naicessss..

ok guys.itu je..see yaa..bai ;))




2 comments:

Mugmerah said...

best yek meronda rondi.. =)

cikshahida said...

haha haruslah..abiskan duit tu kan perkara yg paling menyeronokkan :D